Plan de școlarizare
Reprezintă numărul de locuri/numărul de elevi şi numărul de clase de fiecare tip (nivel, filieră, profil, specializare, specializare suplimentară) organizate în fiecare an şcolar de Colegiul Naţional „Petru Rareș”.
Conceptul fundamental de curriculum vizează atât semnificaţia sa generală de paradigmă a pedagogiei / educaţiei (centrarea pe finalităţi construite prin echilibrarea cerinţelor psihologice şi sociale) cât şi dimensiunea pragmatică de proiect pedagogic de un anumit tip, considerat superior, angajat la toate nivelurile sistemului şi ale procesului de învăţământ.
Niveluri educaționale |
gimnazial, clasele V-VIII liceal, clasele IX-XII |
Forma învățământ | învățământ de zi |
Filiera învățămăntului liceal | teoretică |
Profilurile învățământului liceal |
real uman |
Specializările învățământului liceal |
matematică-informatică științe ale naturii științe sociale |
Reprezintă numărul de locuri/numărul de elevi şi numărul de clase de fiecare tip (nivel, filieră, profil, specializare, specializare suplimentară) organizate în fiecare an şcolar de Colegiul Naţional „Petru Rareș”.
Programa școlară descrie oferta educațională a unei anumite discipline pentru un parcurs școlar determinat.
Planurile-cadru de învățământ precizează pentru fiecare clasă disciplinele obligatorii şi numărul de ore pe săptămână alocat pentru acestea.
Orarul şcolii este disponibil la adresa http://cnpetrurarespn.edupage.org
În anul 2016 ultima medie de admitere a fost: - la matematică informatică: 8,87 - la științele naturii: 8,64 - la științe sociale: 7,87
Nu. În acest moment putem oferi un curs practic de limbă germană pentru elevii de clasa a IX-a profil științe ale naturii. Avem în vedere însă și posibilitatea introducerii și acestei limbi moderne de obiect de studiu.
Fotbal, volei (feminin și mascului) și baschet (feminin și masculin).